Ozge890 6 yıl oldu Ocak ayında sezeryan olalı ilk cocuğumda 2 takım pijama 1 takım gecelik almıştım geceliği nedense giymedim yanımda birileri olduğu için onlar annem eşim felan onlar giydirip soydular ama hangisi olursa olsun hastane odaları sıcak oluyor şimdi ikinciye hamileyim bir takım gecelik bir takım da pijama alıcam 3 gün İçin belki bi tanede evden götürürm yedek