Sevinc-Berke Kızlar 2nci gebelikte kaçıncı haftada alıyor doktorlar sezaryana bide hemen süt geliyor mu ilkinde hemen geldi benim sezaryan 39+2 oldum ? 🤗🌸
Aysun_27 Sevinc-Berke 38 de alıyor canım benimde 2. Sezeryan 7 hazirana günümü verdi doktorum 37+6 da alıcak
Rabia424 Sevinc-Berke benim doktorum eğer erken gelmezse dayanirsa 8.8 de alırım seni sezeryana dedi 😂 yani o da 39+3e geliyor
Deryayurt Sevinc-Berke 8 gün önce ikinci sezeryanımı oldum 38+4 te genelde 38 haftadan sonra alınıyor canim
ozanmincim Sevinc-Berke aynı haftada oluyor hemen hemen süt geliyor hemen ve ikinci sezeryan daha kolay bence hemen ayaklandım ben
Sevinc-Berke Aysun_27 bişey daha sorcam canım alttan muane yok dmi yapmıyorlar muaneye gittiğin zaman falan son aylarda ?
_merveksk Sevinc-Berke Egerki kendi seçimin sezeryan ise yapmiyorlar canim normal doğum istiyorsan rahatsizliginda yoksa yapiyorlar açılmana bakıyorlar son aylarda
Aysun_27 Sevinc-Berke yok canım yapmıyor direk normal ultrason muayenesi yapıyor bir sorun yoksa Ameliyat günü veriyor 😇
Sevinc-Berke _merveksk Biliyorum canım ilkim sezaryan olduğu için tekrar sezaryan olacam. Ozaman 2ncide Alttan muane yok demek ki 😊
Sevinc-Berke Aysun_27 Tamam canım tekrar teşekkür ederim 🤗🌸 oğlumda baya acı çektirdiler bu ozaman oldu bittiye gelecek Allah nasip ederse işte tek korkum var oda sonta 🙄
Aysun_27 Sevinc-Berke evet canım ben Perşembe günü 35+2 de gittim direk nst falan baktı sıkıntı görmedi ameliyat günümüzü verelim zorunlu sezeryan zaten dedi ayarladik🥰
Sevinc-Berke Aysun_27 Hiiim anladım banada öyle yapacak ozaman gün verecekler şu şu gün gel yapalım diye zaten doktor doğum seklimi sezaryan diye not aldırdı bilgisayara 🥰 teşekkür ederim canım 😊☺️
[silindi] Sevinc-Berke ilkimde 41 hafta 5 gunlukken oldu doktorumla 40 da aliriz dedi bunda ozeldeyim 1 hafta 1 hafta benim icin bebegin gelisimi icin saglik problemi olmadigi surece insallah
Sevinc-Berke [silindi] Bebek ne kadar içerde durursa o kadar kâr diyor diyorlar dmi sıkıntı yoksa biraz uzatabiliyorlar doğumu bakalım bize ne zaman gün verecek 😊🌹💞
[silindi] Sevinc-Berke hayirlisi olsun cnm aynen oyle 1 gram 1 gram benim icin saglikla gelsin kuzularimiz