esmanurky zehranurr benimde 7 haftalık duyulmadı doktorum haftaya tekrar çağırdı insallh bende duyarım canım
Lina2020_nil esmanurky geçen hafta 6+4 tü kalp atışı yoktu haftaya gel dedi bakalım bu hafta gidcem işk gebeliğimde 6+4 te duymuştuk bende biraz stres oldum açıkcası