Sonunda nihayet bende dogum hikayemi yazabildim.Normal kontrolüm olduğu bi gün bebek hareketlerinde azalma var diye yatisim yapıldı.Suni sanciyla dogum başlatıldı 18 saat boyunca suni sancı verildi. Malesef bende açılma meydana gelmedi ama bebegim de bi türlü aşağıya inmedi kalp atışlarında da yavaşlama başlayınca acil sezeryana alınmam gerektiğini söyledi doktorum normal doğum istememe rağmen direnmedim ama içimi bi korku kaplamaya başladı bebeğime birsey olacak sandım hemen sezeryana alındım saat 11 buçukta hazirliklarim yapıldı ve saat 11.50 de ameliyathaneye goturuldum bebegimin boynuna kordon dolanmış yarım saat daha geç kalinsa bebeğimi kaybedebilirmisim dedi doktorum o an iyi ki normal doğum diye diretmedim dedim ve saat 12.26 da minigime kavuştum kokusunu çektim o an sanki dünyalar benim oldu çektiğim bütün ağrıları sancıları unuttum odaya alındık bebeğimle beraber emzirme zamanı geldi kucakladim bebegimi huzur iste bu dedim bi süre ağrılarım devam etti ama bebeğime baktıkça herseye değer dedim şimdi 11 günlük oldu minik mucizem Rabbım bebeğine kavuşmayı bekleyen bütün anneleri sağ salim yavrularıyla kavuştursun bu da benim dogum hikayem umarım sıkılmamıssınizdir okuduğunuz için teşekkürler ❤🥰