Hanifesmsk 28 haftalık gebeyim ve şeker çıktı diyete başladım ama düşmüyor bu sorunu yaşayan varmı siz neler yaptınız ?
Kubrq Hanifesmsk değerlerin kaçtı 😔 bendede çıktı ve diyetle 115 kadar düştü . Eğer dusmuyorsa insülin baslanir bebeginin durumu nasıl suyu kilosu falan?
Hanifesmsk Kubrq 170 altına düşmüyor insülin dedi doktor ama ben istemedim diyetle bi deniyelim dedi bebeğimde gelişimi 10 gün önden gidiyor suyu sağlığı iyi ama haftasına göre kilosu fazla sizin bebeğiniz nasıl etkilendimi şekerden ?
Kubrq Hanifesmsk hayir benimkinin kilosu suyu herseyi normal ama insülin baslayin bence ama siz bilirsiniz yinede😔
Hanifesmsk Kubrq kaçışı yok galiba başlıcam 😔 çok teşekkür ederim Allah hepimize bebişlerimizi sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin 🤗🤗