Ilk gebeligimde inanilmaz bulanti koku hassasiyeti halsizlik yasadim surekli tatli seyler yedim oglum oldu, ikinci gebeligimde sıfır belirti sanki hamile degil gibiyim sürekli eksi yiyorum yine oglum oluyor 🤷♀️
Her gebelik kendine ozeldir belirtilerin farklılığını bebegin cinsiyetiyle alakası yok.