İyi günler hanımlar benim 5tane çocuğum anne karnındayken kalp atışı durdu bütün tesler yapıldığı halde hiç birşeyin olmadığı söylendi coraspin 1000ml iğne kullandım ona tlragmen oluyor hiç bir şekilde hissetmiyorum sadece kontrole gittiğimde kalp atışı olmadığını öğreniyorum ve hepside 5 aydan önce herhangi bi ayda kaybediyorum aranızda öyle olan varsa yazabilirmi