Yenianne241 36 haftadayım ve hâlâ bebegim dönmedi normal doğumu cok istiyorum sezeryandan cok korkuyorum kendimi bu haftaya kadar normal olacak diye alıştırdım sizde kaçıncı haftada döner ?
dlnyny Yenianne241 benim bebeğimin eşi aşağıda diye neredeyse hamileliğimin başından beri yatıyorum (ev temizliğim yemeğim) dışında 30.haftamızda bebek dönmüş yani bunun bizimle pek alakası yok sanırım ama son gün son an dönenleri bile okuduk burada. Nasıl sağlıklı gelecekse öyle gelsin🙏🏻
fatmamusa-28 Yenianne241 biz pazartesi 37 olucaz ama iki hafta önceye kadar kafası yukardaydı 35. haftada döndü başı aşağı ama kanala girmedi doktor doğum anında bile pozisyon değiştiren bebekler var dedi 😊
Yenianne241 dlnyny normal istememin büyük nedeni gurbetteyim kimsem yok çabuk toparlanmak istiyorum hakkımızda hayırlısı olsun inşallah
annelinkoo Yenianne241 Allah kalbine göre wersin inşl ben de normal istiyorum ama nasıl gelicekler minikler karar weriyor malesef 🙄
Kubraaaa28 Hiç belli olmuyor ki benim 19 haftalıkken döndü suan 25+3oldum hala aşarda başı normal olsun istiyorum inşallah öyle olur
Selinozsoy Yenianne241 benim 35. Haftamda dönmüştü şuan 37deyim hala doğum pozisyonunda ama doktorumun söylediğine göre sancıların başladığı zaman bebek zaten dönüyormuş boşuna takma kafana
fatmamusa-28 Asy33 squat yürüyüş bitki çayı falan diyolar ama bilemiyorum tabi inşallah kendiliğinden gelir minnoşlarımız dua edelim 😊
fatmamusa-28 Yenianne241 bitki çaylarının doğum başlatma üzerinde etkisi var galiba pozisyonuyla pek alakası yok ama