Canım ilk bebeğimde de bana bacak boyu kısa demişti doktor babası kısa ise genetik olabilir demişti aradan biraz geçmişti tekrar kontrole gittiğimde de başka doktor bebeğin kafasından aşağısı gelişmemiş küçük demişti çok üzülüp ağlamıştım sonra başka hastaneye gittim doktora anlattım baktı yok öyle bişey gayet normal dedi ayrıntılıya yönlendirdi bir de orda bakılsın diye ordaki bakan doktorda gayet normal bir sorun yok dedi şimdi de gayet normal sağlıklı bir oğlum var 2 yaşında bence çok takılmayın anne karnı kapalı bir kutu her şeyi tam göremezler üzülmeyin de beslenmenize dikkat edin bol bol dua edin 🥰🤲🏻