Ben 5 sene önce sezaryan doğum yaptım ameliyattan çıkınca oda da bana ilk gecelik giydirdiler kesi yeri acımasın diye 3 ay sonra tekrar sezaryan olucam inşallah artık gecelik giydirmiyolar pijama yeterli diyorlar öylemi acaba kesik yeri yine aynı sonuçta