Ssyma normalde oksapar kullanıyor muydunuz? Ben gebeliğimin başından beri kullanıyorum pıhtılaşma sorunum var. Pazartesi amniyosentez olacağım için oksaparı bi kaç gün önce bıraktık kanama yapar dediler. Yarın soracağım tekrar ne zaman başlamam gerektiğine size de yazarım