BabyYoda Sina Bana da suyun çok fazla sınırdasın dedi detaylı ultrasonumu yapan doktor. Daha sonra kendi doktorum ve perinatolog her şeyin normal olduğunu suyumun da fazla falan olmadığını söyledi kesinlikle değiştirin doktorunuzu
Semakacan Sina böyle pat diye söyleyen doktorlara sinir oluyorum ya ilk gebeliğimde daha toyum bi bilgim yok ilk kontrolümde düşük tehliken var herşey olabilir dedi odadan çıkınca bi ağladım kii 🥲 şimdi kızım 3 yaşına girecek
Gbasaran Ben de çok ağladım direk bu kese bozuk bu gider zaten dedi çok ama çok kötü oldu bütün gün ağladım dün pazartesi başka dr da randevum var. Hamilelik hassas bir dönem ve her şeyi çok rahat davranarak söylüyorlar
Gmzclb Sina bu doktorların bazısı insanlıktan çıkmış. İnternete adını yazın doktor sitesi var bence mutlaka yorum yazın insanlarda bilsin