Asli91 Bugün kontrolüm vardı 33+4 haftalığım kilosu 2300 doktor ne zayıf ne iri normal bi bebek dedi.Kaynanamın tepkisi hımm kilosu azmış 👹 5 kiloluk tosuncuk doğurmamı bekliyo galiba.Sizde durumlar nasıl kızlar.
znurstnKaraca Asli91 2300 e azmı dedi😁yok artık😂benim haftaya 33.hafta kontrolüm var bakalım kaç kiloyuz🤗bence çok çok iyi kilosu hatta tombiş😘😘
Tugbaumit Asli91 bende aynı başlığı açtım az önce görseydim açmazdım benimde 33+4 de 2 kilo 135 gram dedi doktor bana zayıf geldi açıkcası zayıf sanki dediğimde hayır haftasına göre normal dedi ama kafamada takmadım değil açıkcası 😔
Asli91 znurstnKaraca 30.haftada 1750 gramdı.E besleniyorum yumurtaydı muzdu kaşardı zorla yiyorum bebeğe yarasın diye.Nettende baktım haftaya göre kilosuna ortalamalarda.Boylu yapılıyım diye beklenti çok galiba🤔
Nebiyeee Dün bende gittim 34+5 2300 benim kaynanamda oyle dedi ama takan kim😂 5 kilo dogmasinida istemem zaten normal kilosu olsun yeter
Asli91 Tugbaumit haftasına göre normal aralıklardayız.Nette haftaya göre kilodan baktım ama bu eski insanlar illa bişey diyecek.
Tugbaumit Asli91 bende baktım normal doktorda normal dedi ama işte insanlar can sıkıyor 😔 kilo demek sağlık demek değil zaten anlayan yok sağlıklı olsunda kuzularımız doğuncada alırlar kiloları 🤗
sevginanc Benim kızım 34+2 haftalıkken 2300 gramdı,en son 36+2 de kontrole gittik 2850 gram olmuş 😊 Görümcemin 3 çocuğu var 3ü de 34-35 haftalıkken 2300 civarında doğdukları için kayınvalidem benimkine laf söyleyemiyor 😁 diğer torunları tombul doğmuş olsa hemen benimkine zayıf derdi 😁
Asli91 sevginanc 😂😂 kardeşinin eşi 4800 doğurmuştu ama kadında gebelik şekeri vardı.İri bebek doğdu yani.Benim herşeyim normal dediğim gibi boylu yapılıyım diye beklenti yüksekti galiba 😂😂
Asli91 Tugbaumit aslında sorana 3 kilo diceksin doğduktan sonra ultrason yanlış ölçüm yapmış diceksin 😂😂
Busecetin Asli91 bebeklerin çok kilolu olması iyi değil zaten sağlıkları yerinde olsu yeter ki zaten sizin bebişinizde maşallah kilosu çok güzel ❤