Sibbeell canım aynen transferde anestezi vermiyorlar o çok kısa birşey oluyor kataterin takılması ama histeroskopi öyle değil yarım saat sürdü benim .çiziyor duramazsın anestezisiz .Ne kadar acı eşigim yüksek desende olmaz.
işlemden sonra bile ağrı oluyor o anda daha çok oluyodur