Ben büyük anadoluda ya da medical parkta doğum düşünüyordum. İkisinde de 5 civarı doğum ve oyak indirimi var. Ancak İstanbul’da doğum yapacağım o yüzden araştırmayı bıraktım. Ama arkadaşlarım bu iki hastaneden de memnun. Medicanada doğum 4bin diye biliyorum. Livde de 6-7 aralığında sanırım. Giden arkadaşlar daha çok yardımcı olacaktır. Doktor konusunu çok araştırmadım çünkü doktor olan kuzenim çok fark yok aralarında dedi. Ama bir arkadaşım Özge Piri Mantar’ı önermişti.