haticeD08 Zeynep0332 Ben de Isparta’dayım meddeme hiç gitmedim ama iyi diyorlar. İnşallah güzel bir doğum süreci geçirirsiniz sağlıkla kavuşun🥰
Ayse32 Zeynep0332 sağlıcakla doğsun inşallah Ayşe gönül altuncuya kürtaj oldum bi defa o yüzden gidemedim tekrar üzülüyorum aklıma geldikçe 😊
ykbr Zeynep0332 doktor paylaşmış gördüm emin elyasa bebişinizi 😍 maşallah çok geçmiş olsun darısı bize ☺️bende bugün Ayşe Hanıma kontrole gittim iyi dedi çok şükür makat duruyormuş inşallah döner oğlum normal doğurmayı çok istiyorum.
BurcuSaydan 6 da nişanım geldi azara zar da şu geliyor benden belim aşırı ağrıyor sizce doktora hemen gitmeli miyim?
Hifaelif BurcuSaydan Azar azar gelse bile bir gidip görünün muhakkak doktorum bana gelmem gerektiğini söylemişti böyle olursa diye