Arkadaşlar merhabalar 38+3 de sezeryan doğum yapacağım inşallah bugün doktorum 38+0 da ciğer geliştiriici iğne yaptırdı yarın bir doz daha yapılacakmış klinik çok kalabalıktı beni biriyle mi karıştırdı diye düşünmeye başladım bu haftada iğneye gerek olmuyor diye biliyorum o yüzden canım çok sıkıldı yan etkisi olur mu diye