Kızlar bu postu actım çünku o kadar cok okuyorum ki burda bebegim geride, kilosu az , bacagı kısa , vs vs . İlk üç ay mutfağa giremedim kusmaktan ikinci gebelıgım eşim yanımda yoktu . 21 aylık oglumla tek basıma 5 ay yaşadım sonra suyum fazla cikti Dr bobregi ve ya midesi sıkıntılı dedi bişey çıkmadı , bacagı kısa dedi gectı , sonra erken dogucak bu bebek cok zayıf gelişimi kotu dedi bısey cıkmadı , bir haftadır kaşinıyorum kolestaz var dedi temız geldi , yani dedi de dedi 36 haftalık olduk kızlar zoru başardık 🤍 bugun randevum vardı bebegım normal haftasını yakalamıs gayet sağlıklı , kaşintım gebelikte olan basit bıseymıs bu sürec her hastaneye gidişim o kadar yordu ki beni anlatamam , bu süreçte benım gibi bu sorunları yaşayan anneler lütfen doktorunuza güvenin dediklerini uygulayın , umutsuzluğa kapılmayın , sizin çekecegıniz sıkıntılar olmasa cennet nasıl annenin ayakları altında olurdu , o kadar mutluyum ki kaşintıdan paramparça olmuş vücudumu bile unuttum bebegim iyi ve artık dogsa bile erken gelse bile sağlıklı olacak nstde sancım sık sık cıkıyor ama dinlenmek , bol su içmek , hareketi elden bırakmamak iyi geliyor . Kısaca tavsiyem size lütfen kendinize iyi bakın çünkü ancak siz iyi olursanız bebegınız iyi olur , hakkınızı helal edin 🌸🤍❤️