NurCeren00 Kızlar birkaç kişiye kendi doktorumu tavsiye ettim burada. Medicalparkta kendisi Ahmet bey ama bu aralar birkaç tutarsızlığı oldu ve değiştirmeyi düşünüyorum :/ Merkez Prime hastanesinde Ali Sertaç beye giden var mı ? Memnun musunuz ?
Tugbaumit NurCeren00 gebze yüzyıl hastanesi seher çınar var 3 yıl önce ilk oğlumu da 4 gün öncede ikinci oğluma doğum yaptım gerçekten çok güzel bir doktor . Doktordan öte abla gibi 🥰 işindede çok iyi bence 😊
Ylmzrabs NurCeren00 Canim ben gebze merkez prime ali hocaya gidiyorum cok bilgili bi doktor kendisiyle cok iyi anlasiyoruz alaninda iyi oldugunu dusunuyorum 7 haftamda kesemin disinda kanamami fark etmisti ve ilac tedavisi ile dusuk yapmamami sagladi ve vitamin destegi veriyor guler yuzlu sabirli bir insana benziyor en azindan 1 defa bile olsa gitmeni tavsiye ederim ( sordugun butun sorulara guler yuzle cevap veriyor )
NurCeren00 Kimse gitmiyor mu Ali Sertaç beye 😂. Randevuları falan doluydu kızlar. Memnun musunuz bir ses verin 😅
NurCeren00 Sumeyyyyeee çok teşekkür ederim canım. Fakat seher hanıma ilk haftalarımda gittim ciddi sancıyla 🤦🏼♀️ Ve gece gittim acilden. Kapısında 15 dk bekletti. Birde içeride asistanıyla dedikodu yapıp kahkaha atıyorlardı. Konuştuklarını harfi harfine duyduk kapıdan. İçeri alınca günün özetini geçiyorduk kusura bakmadın di mi dedi. Acil hasta öyle bekletilir mi 🤷🏼♀️ Belki bana öyle denk geldi o gün ama allah düşürmesin bir daha gitmek istemem ona.
Mucizem4111 Sumeyyyyeee bende Seher hanımın hastasıyım gerçekten bende çok seviyorum onu ne sorum varsa cevaplıyor. Gerçekten melek gibi bi doktor 🙂
Sumeyyyyeee NurCeren00 Ala ala o şekilde denk gelmiş olabilir ama çok yoğun bir doktor sürekli hasta alıyor 0 boşluk bırakıyor kendine ben memnunum ama sana kötü tesadüf denk gelmiş
NurCeren00 Sumeyyyyeee şans işte bilemiyorum ama o tecrübeden sonra ne kadar iyi olsada gitmek istemem 🤷🏼♀️
Mucizem4111 NurCeren00 gerçekten öyle bende tavsiye üzerine bir doktora gitmiştim Burcu Çetinkaya ya ama bende ondan hiç elektrik alamamıştım. Doktorunu sevmek gerçekten önemli 🙂 insallah gönlünüze uygun bir doktor bulabilirsiniz
NurCeren00 Mucizem4111 gerçekten öyle ☺️ Umarım öyle olur 🙏🏻 Rüyalarıma girdi valla bu saatte uyandım 🙄🤦🏼♀️ Ne yapacağım acaba
NurCeren00 Tugbaumit mutlaka iyi bir doktordur canım ama ben kendisinden hiç memnun kalmadım. Allah beni düşürmesin ama kapısının önünden geçmek istemem. Yukarıda yazmıştım detayını 🙏🏻
NurCeren00 Ylmzrabs teşekkürler canım. Ali beye bir kere gittim çok tatlı ve çok fazla bilgi aktaran bir doktor fakat hastane konusunda çok iyi duyumlar almadım. Doğum esnası ve sonrasında sorun yaşayan çok olmuş. Yeni bir hastane sanırım rayına oturması zaman alacak. Şu an farklı bir yere gidiyorum
NurCeren00 Ylmzrabs ergün bey perinatoloji doktoru canım. Hem riskli hem normal hamilelikleri takip ediyor. Medar hastanesiyle anlaşmalı hemen hastanenin yanında muayenehanesi var. Doğumları orada yaptırıyor. Daha 2 kere görüştüm fakat yakın arkadaşım onda yaptı doğumunu. Çok memnundu.