Merhaba kırsal bir yerde yaşıyorum. Ve istediğim zaman Philips avent biberon bulabileceğimi zannetmiyorum.
Biberon avent alacağım. 125 olan 0+ için
Pp mi tercih etmeliyim cam mi? Elbette cam daha sağlık li. Ama Pp binde zararlı olmadığından bahsedilmiş. Sürekli cam bardak kıran biri olduğum için biberoruna kirar miyim acaba sürekli diyorum. Kirarsam yaşadığım yerde temini zor olursa ne yaparım diyorum .