Makbusss Merhabalar 4 haftalık gebeyim keseyi de gördük doktorda ama hiçbir belirti yok bende bulantı kusma halsizlik kanama gibi Böyle olan oldu mu ?
Ruken123 Makbusss Evet canım bende ilk başlarda belirtim yok diye hamile olduğuma inanmıyordum defalarca test yaptım taki 6 /7 haftalık olana kadar ozaman tüm belirtiler belli oluyo usanıyorda insan 😊😊
FahriyeztrkYcel Makbusss neden bunları bekliyorsun canım hamilelik hastalık değildir herkeste farklı gösterir ben 3.ayımda mide bulantısı kusma yaşadım 4.aya geçtiğim gibi kesildi mesela .
svmeybgl Makbusss bende de yoktu ne kadar mutluydum ta ki 6. Haftaya kadar 9a kadar devam etti şimdi bir gün kötü oluuorsam bir gün nispeten daha iyi .. umarım hiç olmaz sende ☺️
YagmurAnnesi Makbusss Evet canim bende hicbir belirti yasamadim cok sukur. 39. Haftamdayim cok rahat bir hamilelik gecirdim diyebilirim. Su an bir sey hissetmeyip hamile olduguna inanamayabilirsin ama kalp atisini duyunca artik hamile olduguna inanirsin 😉
Makbusss Evet herkes farklı ama genelde olur yazınca bütün kitaplarda falan bir sorun mu var die panikledim açıkcası 🤷🏻♀️
Aydemir İnsan belirti görmeyince şaşırıyor ama olmaması çok çok daha iyi gerçekten inşallah böyle devam eder hamileliğiniz. Ben 5 kilo verdim kusmadan, bulantıdan 2 haftada. hiç hoş olmuyor yani şuan 10+2 oldum 6. Haftadan beri böyleyim hala aynı, dua edin belirtisi az, rahat bi gebelik olsun 😊
Ezgi14 Makbusss Umarim cok kolay gecer hamileleginiz. Benim 5. Haftada bulantilarim basladi 12. Haftada hala devam ediyor.. :(
sinemrukiye Makbusss Makbusss merhaba canım ben de yeni hamileliğe katılanlardanım bugün gittiğimde kese oluşmamış hala daha çok küçükmüş ben de de kusma bulantı başı dönmesi yok birlikte büyüyeceğiz hafta var aramızda sanırım kan değerlerine baktırdın mı peki mesela folik asit ya da vitanim kullanıyor musun benim doktorum sadece folik asit verdi ama demirim de çok düşük başka vermedi normal mi yani sende nasıl???
Deletedmom57 Bende ilk hamile olduğumu öğrendiğimde öyle diyordum istiyordum midem falan bulansında bebeğimin benimle olduğunu bileyim 😄 ama ne bulantı ne baş dönmesi hiç bişey yaşamadım bu zamana kadar 😊 Kişiden kişiye değişiyor yani :)
Makbusss Dr. Olabilir bunlar dedi ama olmayabilir demedi 🤗 ilk gebelik olunca herşey düşünüyor insan galiba kan testi yaptırdım evet kan değerlerin iyi dedi folik asit kullanıyordum 3 ay öncesinde şimdide devam etmemi söyledi keseyi de gördük ama kalp atışı için kücük olduğunu söyledi pazartesi gidicez.