Hanimlar 34. Haftamdayim artik bebisin kıyafetlerini yıkayıp utuleyeyim dedim de tüm kiyafetleri beraber kisa programa 30 derece yarim saate atsam olur mu tecrübesiz olmak 🙈 🤫 sadece isimle hastane çıkışıyla babynesti ayrı ayri yikiyim diyorum sizceee