dlnyny tugceskn- henüz 33.haftamızda değiliz ama 31 haftalık olucaz benimde bu şikayetlerim var doktoruma sorduğumda istirahat ile geçmeyen ağrılardan korkarız biz eğer dinlenince geçmiyorsa hastaneye gel demişti bilginize.🌿
Csm tugceskn- ben 33 teyim, bende de bel ağrısı ve 10 15 sn süren sertleşmeler oluyor. Nst de hicbir sıkıntı çıkmadı, dr bu haftalardan sonra normal dedi
Pinaralper tugceskn- oluyor sanırım benımde 33. Haftaya gırdı 2 haftadır var o kasık ve bel ağrılarım pazartesı kontrolum var tekrar soracagım daha once normal vucudun doğuma hazırlanıyo demıstı sımdı tekrar soracagım