FatmaSena 2 düşük varsa neden doktorunuz önlem amaçlı ilaç vermedi ki? Genetik test falan yapıldı mı? Ben 1 ay önce kanama geçirdim kıpkırmızı hala kahverengi leke geliyor ara ara çok şükür bebeğim iyi. Kanama alanının bitmesini bekliyoruz. İğne vuruldum, ilaç içiyorum, fitil atıyorum. Doktorum kahverengi lekeden korkma dedi kırmızı olursa hemen geliyorsun dedi ama sizinkisi yeni bence bir hastaneye gidin. Benim kahverengi lekelerim içeride beklemiş kan kaldığı için. Siz ihmal etmeyin.