Sevgili anneler öncelikle ben doğurdum hikayem çok karışık anlatmayayım🙈
sizlere bahsetmek istediğim doğumdan sonra yaşadığım şok… meğerse benim rahmim yarımmış, yarısı gelişmemiş doğuştan ve bn bunu 30 yaşımda öğreniyorum…eğer ki bu durumu önceden biliyor olsaydım eminim strese girerdim benim çocuğum olmayacak diye … burda demem o ki eğer bu sorunu olan ve hamile kalırmıyım ki diye düşünen varsa evet hamile kalınıyor hatta 38. Haftaya kadar düşmeden taşınabiliyor 🤲🤲Çok şükür bin şükür…