Nurciv Canım ben resimde çizgi göremedim fotoğrafda çıkmamış olabilir çok silik bile olsa renkli çizgiyi çokk az bile gördüysen vardır Ben laboquick normal gebelik testlerini adet olmadan 10 gün önce falan kullandım çok çok silik bir çizgi gördüm senin gibi ben de emin olamamıştım birkaç gün sonra tekrarladım biraz daha belirginleşmişti ama en Garanti kan testi yaptırmak olur ya da nöbetçi eczane bulabilirsen tekrar test al bence. Bu arada ovulasyon testi kullandın mı ?