zehraannesi
1 haftadır saat 11 1 arası birden tansiyonum 14 de cikiyor neden olabilir ama cok surmuyor tansiyonun yukseldigini direk anlıyorum gozlerim bulanıyor ama ayaklarimi uzatip dinlenince 5 10 dk geçiyor sali gunu kontrolünde doktoruma dedim oyle bsey oldgunda direk acile git dedi ama uzun sureli olmuyorki sunu yada bunu yap demdi yukselince🤔 napcami sasirdim