Ben gittim, bir sorun var şuan ama acaba başka birine daha gitsem mi diye aklımın bi köşesinde hep 🙄 kendisine de bu işin duayenlerinden diye gitmeyi tercih etmiştim, iyiki öyle yapmışım şüphelendiği şey çıktı gerçekten ama insanın içi rahat etmiyor, bana telaşlanma dedi ama işte diyorum ya kaygılarım çok şuan. Başka doktora gitsemmi gerek yokmu