bebisim-_00 19 haftalik hamileyim hiçbir hareket hissetmiyorum henüz sadece hafif kasık ağrısı ve karnimda gerginlesme dokununca acıma var. geç mi kaldik biz pit pıt atması gerekiyor falan diyolar hicbisi olmuyo bende
bebisim-_00 1_minik doktora temmuz başında gideceğim.oyle çağırdı ama detaylı ultrason cekcez 3 hafta sonra başka bı yerde.doktora gidene kadar kesin artık hissetmem gerekir zaten ama endişelendim
1_minik bebisim-_00 hissetmesen de endişelenme daha minik ya bence…doktor der zaten ben 23-24 gibi anca emin oldum sanırım hareketlerden