Arkadaşlar merhaba 11+2 günlük hamileyim açım yemek yiyemiyorum karnımın gurultusu hiç geçmiyor ama ağzıma koyduğum anda çıkartasım geliyor böyle olunca da vicdan azabı çekiyorum acaba bebeğe bisey oluyo mu diye düşünmekten kafayı yicem napabilirim nolur Bi yardim edin 😔😔