bebisim-_00 18+5 im ben de bu net bebek hareketi kesin diyebilecegim bir hareket hissetmedim.Bazen bağırsak hareketi oluyor çoğu erken hissettim diyen ilk gebeliği olan arkadaşlar aceba o bağırsak hareketlerini direk bebek hareketi mi sanıyor diye düşünmüyor değilim.Hareket hissetsek rahatlayacagiz daha da 😊