okunmusciklet Esraeea ya peki o an da kakamızı da yaparsak çok korkunç olmaz mı🤣 ay allahım hep aklıma böyle şeyler geliyor ya
okunmusciklet Susamtanem2 oh maşallah 🙏🏻 bende minyonum ya 155 boyum var 🤣 inşallah bende doğurabilirim
Susamtanem2 Yenianne241 sezeryan aslında bir ameliyattır ameliyattan dolayı yarım insan diyorlar normal doğuma göre doğum sonrası daha dikkat etmen gerekiyor
Bittercikolata Yenianne241 Yani eskisi gibi olmazsın. En ufak üşütsen dikişlerin ağrır, ağır kaldiramazsin, ağır hareket yapamazsin vs demek
ezojuk Bende dogumdan cok korkuyorum ama sezeryan olanda normal olanda normal dogur diyor sezeryanı bilmeyende normal dogur diyor hic bisey anlamadım bir sekilde cıkıcak cocuk ama hayırlısı ınş
SutlacimiYedimmiBen okunmusciklet ne kadar ikinamazsam diye dusunsekte acidanda olsa o can havliyle bi an once ciksin istiyoruz ve elimizden geleni yapiyoruz ebeler ve doktorlarda yardim ediyorlar iyiki varlar. Benim bebek iriydi iyi ikinmama ragmen zor çıktı ama doktorun rolü buyuktu çok guzel destekledi beni
okunmusciklet Eymen_52 benimde iki yengem spinal sezeryan oldu ama onlarda olmadı ağrı ondan dedim acaba sinire falan denk geldi diye inşallah geçer biran önce bel ağrısıda çok kötü. İşey
Btlycdg okunmusciklet sizde yine sancı varms bende tık yok. Evet bende ishalim bir ay oldu nerdeyse ya bu durum