Sakinem212 İlk gebeliğim planlıydı 4+5 te kese göründü 7haftada kalp atışını duyduk şimdiki gebeliğim 4 haftalık kan sonucum 750 gitsem yine gözükür mü ne zaman tuttu bilmiyorum adetim epey geçmiş ama geç tutmuş sanırım 2 kez test çubuğunda negatifti
MinikMucizeninAnnesi Beta hcg 3000/5000 aradı karından gözükür şuan keseniz gözükmez ama ¾ gün sonra görebilirsiniz bence 👼🥰