Deniz678 Merhaba güzel anneler. İlk defa duydum tuttuğunu söyleyenler var anlayan var mı acaba 😊 önce sağlıklı olsun elbette ama merakta ediliyor tabi 😇
Tmerve Serappp14 https://www.hizliresim.com/c0a3q7u haftaya belli olacak bizimde cinsiyetimiz şu an 15+3 üz 😍 bakar misiniz ?😊
Sevinc-Berke huma2018 ilk defa siz erkek dediniz hayırlısı olsun hakkımızda canım teşekkür ederim bide neye göre anlıyorsunuz canım merak ettim 🥰🤲
Deniz678 huma2018 21 aylık bir oğlum var birde kızım olmasını çok isterim hayırlıysa tabiki 🤲🥰 Çin takvimi de kız diyor. Fazla kaptırmamak gerek yanıltabiliyormuş çünkü hayırlısı olsun diyelim😇🙏🏻
huma2018 Sevinc-Berke cnm bebeğin sagda duruşuna göre plessenta sağa yerleş bende bu teori tutu bakalım sende tutcakmi haber ver öğrenince 😊
Sevinc-Berke huma2018 Tamam canım öğrenince yazarım ama daha çok varr yaa insan merak ediyor 1 tane oğlum var çok şükür bakalım prens mı olacak prenses mi 😍🌸 3 4 hafta var daha bekle gelsin off 🙄☺️🌹
Sevinc-Berke huma2018 Canım cinsiyet öğrenemedim 1 aya attı cinsiyet için daha 12 haftalık olduk ama yeni ultrason kağıdı aldım https://resimyukle.io/r/95roOIK7zK 🤲🥰