Arkadaşlar merhaba . Size birsey danışmak istiyorum. 20 inde kanamam oldu 6+3 ken yani yerleşme kanaması dediler hastaneye gittim progestan verdi kullandım bugun sukur kanamam yok zaten cok degildi . 6+4 te doktora gittim ultrasyonda kese yi gordu bebegi gormedi . Haftaya cuma çağırdı gel bakalım gorcek miyiz dedi . Endişeliyim , normal mi sizce ? Gs 2.45 cm bu arada