Pelinssoglu Merhaba arkadaşlar, 10 haftalık hamileyim ve akıntı fazlalığı var ve doktorum bana gynoflor vajinal fitil verdi. Hamileyken kullanan oldu mu? Bilgileriniz var ise paylaşır mısınız teşekkürler
Nesli23 Pelinssoglu bana da verdi ama tereddüt ettim hala kullanmadım çünkü benim kanama sonrası akıntım devam ediyordu ilaçta mantar sebebiyle diyor başka bir doktora daha danışmayı düşünüyorum
Arifcaninannesi Pelinssoglu Kullandiktan sonra istersen peçete koy ic camasirini cok fazla akiyor o fitil cnm bende oyle oluyordu
Emirinannesi34 Arifcaninannesi yarım saat kalkmayın diyorlar banada dün verdi doktor böylemi yaptınız sizde
Arifcaninannesi Emirinannesi34 Daha yeni attim vala yani uyudugunda eldivenle at mesela eldiveni peceteye sar bir kenera indir 1 saat felan dinlenki yerine ulassin