3 gündür başım çok ağrıyor ve karnımın sağ tarafında ara ara sancı oluyor 3gün önce bir sebepten dolayı strese girdim ve böyle oldu ilk gebeliğim ,karnımda ki acı neden kaynaklanabilir? Bebek hareket mi ediyor bilmiyorm tecrübeli anneler yardım edin 🙏18+0