Ozgetulga biz ağustosta evlendik hemen hamile kaldım ve o kadar zor geçiyor ki artık çevremde herkes yoruldu bitmek bilmiyor zaten yaşımda küçük değil aslında 26 yaşındayım ama ben 6 buçuk aylık doğmuşum doktor bütün hamileliklerin ağır geçer dedi ilk başta ikiz gebelikmiş diğeri ölmüş 7 hafta 1 günlükken onun zorluğunu çektim ondan sonra da zaten hep bir şey çıktı hastanede kaldım sürekli