Nurciv Adet gecikmesinde 29. günüm öncelikle. Doktor progestan verdi 6 günlük Bununla hamile kalabilirsin yada Adet görürsün dedi. Adet olmazsan ayin 31 Inde tekrar gel korunma bu sürecte dedi. progestanin 6. günü ve son günü bugün Adet olmadim hala hamilemiyim diye süphelenirlen Bugün testte böyle bisey gördüm.üstteki bugüne ait. Laboquick testi sizce ne kadar dogru. https://resimyukle.io/r/6zi4KrKlDp
momof3 Nurciv ilk 5 dk içinde çıktıysa gebelik olabilir kan verin net öğrenirsiniz 🙂İnsallah vardır 🙏🏼
SumeyyeBaltaci Nurciv canim tekrar yap istersen sanirim idrar fazla damlatmissin benimde boyle olmustu bir kere yanlislikla fazla damaltmistim ayni boyle olmuştu testim o yuzden seninde fazla gelmis test bozulmus gibi geldi bana
Nurciv Melekhkn okadar cok kan verdimki süpheyle Hic vermicem bu sefer. Testler cok yaniltiyor cok positivi gösterdi Bende Ama negatifti
Melekhkn Nurciv haklısın canım 5 dkdan sonraki sonuca pek inanma idrar testinde bnde cok pozitif gördüm ama negatifti en dogru sonucu kan testi verio
Selen37 Nurciv ben testi yaptım negatif diye çöpe attım 1 saat sonra ikinci çizgi böyle belirmişti. Kan verdim betam 19 çıktı. Bu testler beni hiç yanıltmadı 🙏
Elfsndkl Yarın sabah tekrar yap bakim canım 2 3 gün sonra beta değeri daha çok artıyo o zaman net belli olur
Melekhkn Nurciv kıyamam skma canını hersey olacağına varır cok takma bnde 4 senedir bekliyorum çoğu kez pozitif gördüm ama hüsran oldu sonu transfer oldum 3 gün kaldi bnmde test günüme
Nurciv Melekhkn insallah güzel haberleri alirsin canim. Cok zor yasayan bilir bu bekleyis. Rabbim kucagina doldursun en kisi zamanda kuzum 🤲🏻