Ummuhanaumen Canım benim oğlumda gazlıydı karnı davul gibi aynen kıvranıp duruyodu yavrum neler denemedimki kaç para harcadım damlalara ama pek bi faydası olmuyo metsil damla biraz fayda etmişti. Onun dışında 3 -4 aylık olana kadar sürüyo yapacak bişey yok. Yüzüstü yatırıp sırtını ovala masaj yap sürekli kendin de gazlı şeyler yeme. Başkada yapacak bişey yok bağırsaklar geliştikçe düzeliyo. Sakin olup emzirmene bak sen bi anda geçmiş bakmışsınki.