melekyildirim 38+4 weeks 🤰🏻😍 Yarın mecburi sezeryan oluyorum. Kendimi hep normale alıştırmıştım ama çatım dar olduğu için ve bebeğin kafası yuvarlak olduğu için doktor çok zor olur normal doğum dedi normal doğum sırasında bebeği vakkumla çekerim o da bebek için zararlı dedi yada Doğum sırasında acil sezeryana alırım dedi. Bende hem Doğum sancısı hem sezeryan ağrısı çekmek istemiyorum o zaman direk sezeryan olsun hiç riske girmeyelim dedim. Yarın sezeryana alınıyorum. Çok şükür ki bebeğimi Allah izin verirse kucağıma alıcam öpüp koklucam inşallah 🙏🏻 Hem korku hem heycan içerisindeyim. Benim için dua ederseniz çok sevinirim. 😍😘 Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın isteyen herkese Annelik duygusunu yaşatsın inşallah.🙏🏻🙏🏻
Mrthtc melekyildirim daha yeni kuranin okumaktn kalktim inslh tezvakitte bebegini kucagina alirsin sorunsuz hayirli saglikli bir sekilde darisi bana olur inslh tum annelere aminnnn
melekyildirim Mrthtc çok teşekkür ederim 😘 darısı senin başına inşallah sağlıcakla alırsın bebeğini kucağına