Serappp14 Sadece_anne yaa nerden anlıyorsunuz kemik yapısından mı baştan beri ıcıme erkek doguyor ama esımde kız dıyor cok merak edıyoruz☺️
Mrs-Turkk Anladım ben hiç anlamam cinsiyettenn😁 bende 12+3 te gidicem doktora amaa cook merak ediyorum umarım görebilirzzz
Mrs-Turkk Kızlar göbekleriniz ne durumda? Ben 12+1 im sanki göbeğim özellikle yemeklerden sonra kocaman oluyor 1.6 kg aldım. Ve hazımsızlık cok gaz ile beraber
Serappp14 Mrs-Turkk evet bendede durum öyle gaz ve şişkinlikten dolayı karnım cıkıyor bende 1,5 kg almısım😕