Kızlar 1 mayısta çift embriyo transferi oldum. Bugün iki kese göründü ikisi de 12mm dedi Dr. Alttan bakmadı. Yolk saclarini görüyorum dedi. Haftaya gel kalplerine bakalım dedi. Kaç haftalık olduğunu söylemedi. Sadece ben adetin 23.gunu transfer oldum.baya geç olmuş dedi. Kalpleri transferden kaç hafta sonra gördünüz acaba?