Hic cagiran oldumu devlet hastanesindenmi geliyolar yooksa ozeldenmi
Esimin is yerinden biri pozitif cikti esimde tedbir amacli test yaptimak istiyo arabamiz yok hastaneye gitmek icin taksiyi falan da eger pozitufse riske atmak istemiyoruz🥺 fillasyon cagirmak istiyoruz bilgisii olan yazabilirmi