Eylulgunes4444 Nurciv Nurciv afedersiniz ama doktor 9 ve 19 arası ilişki olsun yumurtlamadan dolayı şuan idrarda çıkmaz diimi hamile olsam bile
didembalci Eylulgunes4444 selam canım normal testlerde çıkmayabilir ama eczanelerde adet öncesi yapılan testte benim 2. Haftalıkken bile çıktı 56 TL gibi bir fiyatı var diğer test 8 TL idi. Hemen sonuç veriyor
Nurciv Eylulgunes4444 iliski oldugu günleri yazdiysan canim üzerine 10 gün ekle öyle hesapla. Kisiye görede degisiyo Ama belirtilerin varmi cok süpheleniyosan test yap. Ben bu ara hem Sabah hem aksam test yapar oldum 🤦♀️
Eylulgunes4444 Nurciv ben dün yaptım ama negatif çıktı ama şöyle düşünüyorum doktor 9 ve 19 arası dedi 19′da yumurtlama olduysa şuan hamilr olsam bilr testte çıkmaz bence
Nurciv Eylulgunes4444 Evet olabilir bekle sen biz cok erken davraniyoruz. Adet olmadigin sürece umut var kuzum.
Eylulgunes4444 Nurciv aynen ya insan tutamıyor kendini negatif çıkacağını bilsek bile yapasım geliyor 🤷♀️
Nurciv Eylulgunes4444 benimki artik bagimlilik gibi bisey oldu her Sabah yapiOrum Tahmin olmadisam aksam yine yapiyorum. Bugün 3 tane yaptim düsün normal degilim artik😅🤦♀️
Eylulgunes4444 Narina123 12 gün sonra yani ben 11 gün sonra yaptım ezcazı çıkar dedim biliyordum çıkmayacağını aöa bu testte çıkar dedi adetime 9 gğn vardı yaptım negatif
Narina123 Eylulgunes4444 bazı testler daha duyarlı ben labaquik marka kullandım .Birde belkide geç döllenme yaşamış olabilirsin .O yüzden teste çıkmayabilir.