Arifcaninannesi Kizlar ilk oglumda kanli damarli sekilde gelmisti bu sabah silindigimde peceteyle sari renkte kremsi bir akinti geldi nisan oldugunu dusunmedim ama burda yazilanlara bakinca nisan olabilirmi dedim 33+5 haftaligim ama 1 onde gidiyor bebegim
mlkkk Arifcaninannesi eğer çok yoğunsa nişan olabilri belki ama nişan kahverengi kanlı mukus yapıda bişey diye biliyorum sizinki akıntı da olabilir
Deletedmom_5 Arifcaninannesi yok canim nişan değildir icinde kan yokmuş normal akıntıdır o. Haftalar ilerledikçe akıntı miktarı artıyor pazen puding kıvamında yada sulu olabiliyor
Ydgrshn54 Arifcaninannesi 33 haftalikken benim de geldi sari tikac gibiydi doktorum nisan geldigini soyledi fotografini atmistim 1 haftadir yatiyorum kalkmiyorum 34 oldum insallh 35 leri gorurum
momof3 Arifcaninannesi Bazen kanlı olmayabiliyor canım eğer çok yoğunsa yani kıvamı normal akıntı gibi değilse nişan olabilir :)
Arifcaninannesi Ydgrshn54 Oglumda kanli damarli gelmisti bunda cok az miktarda geldi mukus gibiydi ama memlekette dogum yaoacagim inslah erken gelmez memlekete gitmem lazim
momof3 Arifcaninannesi Canım bence son haftalarda hastanenden evinden çokta uzaklaşma sadece tavsiye işine karışmak istemem 🙂 Doktoruna gitsen daha net bir şey söyler aslında hem için rahatlar seyahati de sorarsın
momof3 Arifcaninannesi Bazen nişan geldikten haftalar sonra bişe olabiliyor doğum hemen olacak diye bir şeyde yok ama yinede görünsen için rahatlar bence 🙂 insallah zamanında gelsin bebeğiniz 🙏🏼
Miranmiray Arifcaninannesi canım bende ilk gebrligimden biliyorum benim life yani kanlı değildi.ama baya baya katı çok çok katı bir şeydi hatta dusun afedersin kendisi çıkmıyordu bile ben elimle çeke çeke çıkarmıştım o kadar katı birşey kahverengi rengindeydi jöle gibi bir yapısı vardı