Nurciv Progestan yazmisti Doktor bugün 6. Ve son günü ilacini hala regl olmadim. Dr umutta vermisti progestanla hamile kalabilirsin diye. Test yapiyorum sonuc negatif. Sizce progestan bitincemi test yapmaliyim varmi benim gibi olanlar 🤦♀️
Serra5 Nurciv üstte kalsın bilgim yok bende klomen aldım ilk ayım adetime 8 gün var beklemedeyim hayırlı sonuçlar alalım inşallah 🤲
Nurciv Serra5 insallah canim Doktor Bende de klomene baslicakti adeti beklioduk Ama olmadim Bi türlü. Insallah güzel sonuclar alirsin sende 🤲🏻