mucizem721 canım benim de bebeği besleyen damarda sıkıntı vardı suyu da azdı 37 sezaryen olmuştum ilk gebeliğimde . Çok şükür bir sıkıntı yaşamadık. Başlarda 2-3 haftaydı sonra 4 haftaya kadar çıktı . Düşün ultrason her gittiğimde doğum tarihini sürekli ileri atıyordu 30 mayıstan 30 Hazirana kadar atmıştı. Yani tabi detaylıda böyle kaba. Olumsuz konuşmamıştı. Evet konu damar olunca beslenme çok etkili olmuyor . Ama siz yine de süte, ete, sade sodaya, kaşara, cevize dikkat edin yani yiyin. Vitamin ilaçlarını düzenli kullanın kan ilacını. Suyunuzu eksik etmeyin. İnşallah düzelir