inci_34 Eviinn ya ben asel i çok beğeniyorum 👍 koyacaktım da ilk anneme söyledim *ben astar mastar diyemem dedi * 😥bende inci🌺 koyamaya karar verdim
Happyasya Eviinn asel demodeleşti son zmanlarda, züleyha da babanne ismi gibi geldi naçizane fikrim 🤷♀️Ama züleyhayı tercih ederim asele
balbocegim27 Eviinn bence züleyha eski isimler daha bir agir asil geliyor bana bende eski isimlerden koymayı düşünüyorum