Yaya Selam kizlar 20 +1hamileyim.bebeyi iki gundu hiiss etmiyorum acaba normalmi.ne zaman doktora gideyim?
Yuceroglu Yaya şekerli bir şeyler yiyip sol tarafına uzanmayı dene en önce. Meyve yada tatlı. O zaman belki harektlenir
Nlfrylmz Yaya ben o hafta da ya soluma yatıyordum tatlı yiyip ya da sırt üstü yatıyordum karnım gerildiği için hareket ediyordu rahat edemiyordu galiba 😂 bir de sürekli karnımı dürtüklüyordum hissedene kadar. 🤭
Akrepbebek Yaya bende 20 haftaliğim. Bazen öyle oluyor problem yok korkma. Ben 2 3 gün üst üste hissediyorum sonra 2 3 gün hissetmiyorum. Daha küçük oldukları için hareketlerini her gün hissetmememiz çok normal
YuvarlanamayanPandaa Yaya korkma kuzum 19+2 oldum daha hissetmiyorum bu gun arkadaşım dr gitti sormuş düzensiz hareket olabilir demiş normal demiş bende pazartesi soracagım inşallah
YuvarlanamayanPandaa Yaya olabilr kuşum benım ilk hamileliğimde 7 ayda 3 gün hissetmedim megerse arkasını dönmüş uyuyormus dönmüyormuş öne yanı normal hemen korkma Allahın izni ile bişi olmaz